Jag lever^^

Jisses....nog för att jag kan vara väldigt seg på att uppdatera här ibland men detta måste vara rekord :O
Jaja..ska väl försöka rabbla upp lite av vad som hänt sen sist ska väl inte vara allt för svårt^^.

Sist man uppdaterade var kvällen från Kårhuset som var grymt kul!

Onsdagen därpå var det bar-krogrunda! Det blev Framnäs,Harrys och slutligen O´Learys :). Fest var det ju så klart och kul var det =D. Men det blev inte allt för sent började som sagt 9 dagen efter igen ;P. Kanske inte så bra att komma bakis till skolan första veckan...haha!

Fredagen därefter var det fest igen!. Jag velade som fan om jag skulle dra på Olles med dom andra eller fara till Kullberg! Tillslut valde jag Kullberg och det var jag glad för! För det var väldigt kul :). Jag,Matte,Elenor,Dennis och Ingela tog bussen från stan upp till Kullberg såklart var det jävla röj på bussen där man började sprätta ölen!.
Väl framme for vi alla till mamma och Lennarts stuga och var där tills allt började!.

Det blev en massa dans och man träffade en massa goa vänner " Björnaborna " alltid lika kul att stöta på dom xD. Speciellt då vissa inte ens känner igen en hahah! ;P.
Nåja orkar inte rabbla upp hela kvällen men det var som sagt väldigt kul och runt 2 tiden åkte vi med bussen hem mot Övikan igen :).
Resten av den helgen var man ute på äventyr haha!. xD

I måndags började vi med dom riktiga lektionerna. Hade stresshantering och retorik.

Torsdagen åkte hela våran klass plus 2:orna till Gullvik och vi sov i små stugor till på fredagen :). Det blev en massa god mat, lekar, karaoke kväll, höra på 2:ornas LIA m.m

I fredags kom Monica,Sven,Lennart och Carro hit så käkade vi god mat tsm :) Var tänkt att helgen skulle bli en lugnt helg men icke då^^. Drog ut på fest med Carro m.fl
Blev förkaka hos Niklas sedan drog vi till Framnäs =). Det var roligt men jag kom hem ovanligt tidigt det vill säga runt 1 tiden haha^^. Jag satt seriöst och halv sov inne på krogen måste sett rätt roligt ut^^. Så jag for hem och sov istället xD.

Annars i helgen har jag bara varit hemma och pluggat skrive ihop ett tal!. Efter mycket om och men skrev jag om Baltic Queen kryssningsfärjan mellan Sthlm-Tallinn!.
Skulle ha redovisat det idag men blev inte så utan blir imorgon istället!. Ursh jag hatar verkligen sånna uppgifter värsta jag vet^^. Ändå har man gjort det 1000 gånger nu men lika nervös är man ändå :P. Men det ska nog gå bra hoppas jag väl!


Bilder från i fredags lägger jag in senare känns som detta blev långt nog^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0