Snart helg igen? :O

Jisses vad fort denna vecka har gått :O. Imorgon är det fredag igen sjukt! Fast sköönnntt :).

Skola som sagt idag igen! Och dagen bara rusade iväg tyckte ja!. Då vi hade retorik stog ju klockan stilla...men nu jäklar gåre undan!. Tänka sig att man snart har klarat av 3 veckor redan känns som man nyss började :P. Neh men dessa 2 år lär nog gå fort känns det som :). Speciellt då man har så mycket praktik tror vi har sammanlagt ca 27 veckor praktik? och det är ju några månader det xD. Första är nu till våren antingen 7 eller 10 veckor beror på hur man vill lägga upp det. Har börjat fundera på vart man ska vara tro....vi får ju vara utomlands om vi vill, men känns som jag inte vill det i 1:an utan kanske i 2:an istället då man lärt sig mera osv!. Men just nu lutar det som att jag ska kolla med Arlanda eller en kryssningsfärja hade vare så jäkkklllaa kul något av det! =D=D.
Iaf sista dagen av kommunikation imorgon skönt! :).
Just fick höra en låt idag av en kille som går på musikmakarna en låt han skulle skicka in till melodifestivalen och det var en jäkla bra låt han ville ha åsikter om den men vad fanns att säga? Den var ju kanon! Satte sig på hjärnan som en smäck!!! xD

Jaja babbel babbel....har inte gjort så mycket mer idag efter skolan bara varit hemma skönt det faktiskt :)

I helgen får vi se vad som händer....Folk vill man ska ut " ovanligt " haha. Men vete fan om jag pallar :S har blive så mycket nu förtiden så njah tveksamt men ska aldrig säga aldrig =P. Iof skulle 2 från klassen dom från Ukraina ha fest imorgon så får väl la se xD.

Suck just ja....ringde till csn idag och kollade när jag skulle få mina jäkla pengar!!!. Jag har trott hela tiden att vi inte skulle börja få det förnst slutet på denna månad och inte i aug för att vi började sista! Men jodå tro på fan så har dom andra i klassen redan fått men icke jag! Så ringde dit idag så skulle man ha skickat in försäkrings saken och det hade jag glömt göra SUCK! så det får jag fixa imorgon....!
Undra om man får dubbelt denna månad då? haha man får hoppas xD.
Vore ju synd om man inte hann få nå pengar innan Mallorca då blire ju jävla kris ^^.

Ne nu blire nå annat sedan sova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0