Slåttdalsskrevan!

Idag for hela klassen till Slåttdalsskrevan! Gick över 1 mil! Har gått där förut då jag var liten och jag kan nu förstå varför jag var så sur och tvär och gick bara halva vägen då (som morsan berättade haha!). Efter att jag har gått idag! Fyfaaaaaaaaaannn så drygt det var! Gick och gick och gick och tyckte att vägen tog fan aldrig slut! Det var ett antal klagandes hit och dit från folk och här ska jag då aldrig gå igen haha!. Men det var kul men väldigt jobbigt iaf =P. Blev några pauser här och där då guiden skulle berätta saker^^. Sedan blev det fika mitt uppe på berget där det var en fin utsikt :). Tog ca 6 timmar att gå! Skönt då det var bort gjort xD.

Fick skjuts hem av Sofia tur det jävla spagettiben man hade ha!. Hann bara hem och kom på att vi hade ingen alvedon kvar hemma...så då var det bara att pallra sig ner till stan och köpa hem!. 

Ikväll ja fan det är fredag känns inte som det.....3 fester är man bjuden på denna helg 1 är nu ikväll studentfest grejs men jag pallar seriöst inte!. Orkar nog inte fara på någon av dom andra imorgon heller. Känner inget sug just nu.....
Så det blir en slappar kväll hemma nu med film typ. Är så jävla trött så det finns inte. Sovit så dåligt dom 2 senaste nätterna vaknat hela tiden och tage år och dar att somna om sen då man sover som bäst ska man upp. Hoppas på en bättre natt nu det behöver jag!

Här kommer några bilder från dagen iaf :)
















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0