Ikväll blire röj! ;)

Äntligen inatt fick jag sova utan att vakna 100 gånger! Skönt!. Så nu är man utvilad :).

Gud va jag har velat idag....hade funderingar på att fara till farsan eftersom att jag är ledig på måndag eller om jag skulle stanna hemma och fara på Sofias fest ikväll!. Blev så att jag stannar hemma ändå!.
Så ikväll blir det party party ;). Har inte haft nå sug alls på hela dagen att festa men gick på boa ändå för att vara säker och tur var väl det nu =P. Orkar inte sitta hemma och inte göra något!.
Så nu sitter man här med första ölen i handen och fler lär det väl bli haha. Ska vara hos Sofia efter klockan 7 och det är en bra bit att gå dit så ska väl pallra mig iväg snart då jag har valt kläder någon jävla gång :O alltid dessa bekymmer =P.

Jaja har inte varit på någon fest med klassen sen första veckan vi började så är väl fan på tiden nu och hoppas på en bra kväll =). Tjohejsan skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0