Städning och Packning !=D

Ja då är det bara ca 14 timmar kvar tills man sitter på bussen ner till Sthlm då! ;) längtar!!!!!

Klev upp 8 imorse så att man kanske blir lite trött mot kvällen och kan sova någon timme tills man ska upp igen ändå ;P. Har hålle på att städa mitt rum som såg ut som ett bombnedslag! Kanske lite trevligt om det ser fint ut då man kommer hem igen haha!. Så har man inte ens börjat packa ännu :O shiet! Men ska börja med det nu snart :)

Så var man nyss nere på stan för att växla nå pengar till Euro! Och vad händer jooo jag rensar hela kontot till euro gjorde nå jävla fel hahahah så nu äger jag inga svenska kronor alls känns inte så lovande just nu....typiskt mig! Så få se hur jag ska lösa detta vill inte ha med mig alla pengar jag äger och har då kommer jag bara vara pank då jag kommer hem igen känner mig själv^^.

Jaja nu ska man dra igång musiken och börja packa =D vad ska man ha med sig tro? Enda jag har lagt fram är en vit klänning haha kanske behövs nå mer :O.

Här är iaf nå bilder på grejerna jag köpte i veckan nicenice =D

Äntligen äger jag denna snygga party jacka! ;D

Så blev det denna mys tröja som jag ska ha med mig till Mallis!

Nice nice =D

Köpte små ballerina skor till Mallis! xD

Och lite små grejer alvedonen lär ju gå åt väl iaf hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0