Sjukling!

Som sagt så blev man sjuk i lördags sista dagen på Mallis!. Så det har inte blivit någon skola för min del på hela veckan. Hade tänkt att försöka dra mig dit imorgon men det ser ut som att vi är lediga då av någon anledning =P. Börjar bli less på att vara hemma nu finns som inge vettigt att göra på dagarna hehe!. Men som tur är börjar jag känna mig lite bättre nu :).
Så är det fredag imorgon också...vad ska man hitta på i helgen då tro? inte den blekaste! Lugnt lär det då bli iaf :).

Har nyss sett klart på en film Elsewhere den var rätt bra faktiskt tycker ja, nog för att jag hoppade upp här i soffan några gånger men haha! ;P

Nu börjar man bli lite små trötter inte så konstigt har varit uppe runt 8 tiden varje morgon än fast jag är hemma...varför? ny vana kanske? :P. Men imorgon ska jag faktiskt försöka göra ett försök med att sova lite längre tack ska väl inte vara så svårt xD. Sen måste jag ner till stan och hämta mina stövlar som är klackad om! Sen får vi la se vad som händer!

See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0