Nu börjar det komma igång!

Idag hade man första Engelska lektionen då. Slutade klockan 4!. Det funkade väl känns att man har verkligen inte haft något med engelska att göra på väldigt väldigt länge nu^^. Gjorde små övningar osv. För övrigt har vi typ 3-4 redovisningar att planera! blluääähh hatar sådant! men men ska bli väldigt intressant hur det kommer gå att redovisa på engelska hahaha!. Nej ursh vill inte ens tänka på det nu.

Kändes gött att vara tillbaka på skolan igen iaf måste jag säga! =)

Förutom skolan har det inte hänt så mycket mer idag...kom hem tog bussen ner till stan bokade tid på Make Up Store äntligen! Så ska dit 6 nov :). Oh ikväll har man bara slöat hemma känner mig rätt färdig av någon anledning haha....sett på Ugly Betty äntligen har nya avsnittet komme upp love it!


Imorgon har vi också sovmorgon börjar inte förnst klockan 1! :). Skönt!. Då kommer vi ha LIA-info ska bli kul :). Sedan slutar vi så kort dag! Men ska stanna kvar på skolan för jag och min grupp måste börja på vårat arbete om Göteborg och Co som vi har redovisning på nästa onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0