Lång dag..

Imorse klev man upp 06:00 fifan! Sov så dåligt inatt så blev väl kanske 2 timmars sömn? om ens det!.
08:10 befann man sig hos tandläkaren! och som alla andra gånger jag varit där på undersökning så hade man givet vis hål i några tänder vad annars^^. Så det kommer bli billigt och bra framöver SUCK!.

Efter tandis bar det av till skolan där vi satt och läste på inför redovisningen vi hade idag Göteborg och Co! Så nu är den bort gjort iaf 1/3 typ?!.

Efter skolan skulle man gör en sak men blev inte av såklart så det blev till att dra och träna istället med Emma! Har inte tränat på evigheter nu! Så det var på tiden. Blev bandet och styrke lagomt trötter då man kom hem igen^^.

Just igår var man ju och shoppade lite blev ett nytt svart linne,en grå skjorta, en lång svart slapp tröja och en grå enkel klänning ( Ja jag är väldigt färg glad av mig haha!). Nöjder=D.


Imorgon äre skola igen då ska börja med destiantionsutveckling och resemål om jag minns rätt :) Blir nog kul!. Sedan ut på äventyr vare sig det vill eller inte!

Neh nu ropar sängen på mig hör jag här så ska dra godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0