Äntligen snart måndag!

Jisses vad denna helg har suge hårt!.Ursh!. Men nu är snart söndagen över och måndag igen ny vecka nya tag som sagt!. Tillbaka till skolan igen xD.

Igår gjorde jag inte ett skit var bara hemma och törade på....idag lika så eller har faktiskt pluggat lite turism geografi som sög dessutom haha!. Sedan lite engelska.
Vi började med engelska i veckan men har ju vare sjuk så missat det. Men hittade en uppgift jag kunde göra klar här hemma iaf så den är väl nästan klar nu!. Ursh jag hatar verkligen att ha engelska.....! Men bara att härda ut antar jag!.
Klev till och med upp tidigare idag för att göra geografin. Vi har fått inspelade föreläsningar som vi ska lyssna på på datorn. Fan har allt med datorer att göra nu förtiden haha...! Iaf tänkte jag att den borde väl vara ungefär lika lång som en föreläsning brukar vara 2-3 timmar så dära. Tro på fan 13 minuter kändes ju ovärt =P. Fattade inte mycket av det heller.....

Imorgon har vi kort dag. Börjar klockan 1 och går till 4 antar jag!. Så lite sovmorgon blir det :). Men tro jag ska upp rätt tidigt ändå :P.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0