Örnexpo =)

Idag har man varit på Örnexpo då!. Nice var väl det...men inte lika bra som förra året suck. Köpte inte ett skit förutom varma chips och en munk haha!. Var väl där till runt 3 tiden sedan drog jag och Jessica hem till mig och lagade middag ;). Taco gratäng med fläskfile blev det mumms!. Som vi bjöd Jennie,Anna,Johan och Johans farsa på och våran mat blev godkänd så klart ;D.
Sedan drog dom hem. Sen slappade vi ett tag sedan på kvällen kom Zandra och Emma hit också. Så satt vi och snackade spelade spel, såg på robinson m.m. sedan kom vi på att dra ut !. Så ikväll har vi varit på Public sedan Framnäs :). Funkade väl men naah vi var inte ute så länge...försökte ta oss in på Olles ikväll men det ville sig inte SUCK!. Så vi drog hem igen.

Sen nu har jag och Jessica sett på film och nu sover hon höhö så ska väl ta och lägga mig jag med är rätt trötter!
Imorgon väntas det en jävla massa städning sedan plugga kul kul.....!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0