Heeatttt!!

Imorse vaknade man halv 10...och då var det redan varmt ute hela 30 grader sjukt!!!!. Så det blev till att göra sig en smoothie och sätta sig ute på en gång och börja fylla på brännan mer ;). Blev väl si så dära 4 timmar och nå fan tog de bra!. Sedan tog jag mig en lång promenad i dagens hetta mot Järved puuuhh (Palla gå till gymmet då det är så varmt!).Då man kom hem hade man lyckats bränna sig så dära lagomt fint så nu har man röda små fläckar här och var men det äre värt^^.
Har inte hunne gjort så mycket mer idag än att vara ute och stekt.

Imorgon är det tillbaka till jobbet då!. Ska till Östra också om nå dricka grejs? om jag inte tog fel dag antingen vare imorgon eller på torsdag haha.... går väl dit så får jag väl se om det finns någon snubbe där som letar efter mig ;P.
Hoppas det är lika fint väder imorgon också och hoppas jag får brev från skolan och mina böckeerr!! I NEED THEM!!

Nej godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0