Vilket helvete det är ibland!

Då ligger man här i sängen nu då och har inte somnat än. Så ska man upp om ca 4,5 timme känns bra not.

Igår fick man löningan så det var till att gå på stan med Carro och Maria =). Köpte en ny tröja skita nice xD. Sedan kollade jag efter skor igen men ah hittade inga jag direkt fastnade för suck!. Efter stan for jag och Emma och bubblade i bubbel poolen och bastade skönt :). Sedan drog vi till Blåbär och käkade Taco tallrik sen såg vi på modevisningen som var i gallerian den var bra =)=). Sedan drog man hem och jaa vilken jävla dag det var igår ursh vad lesss jag var på allt!!! Igår fick jag veta en sak som inte ALLS var kul neh fyfan för sånt hära.....plus på det kom en till sak! Så jag var riktigt jävla lesss på allt och alla igår!.

Idag känns det väl lite bättre iaf......Fyfan sov 2 timmar inatt och var jävligt trött då jag skulle kliva upp! Men det gick inte att sova hade för mycket i huvet och bblllaaaahhh!. Så det var bara till att slänga sig ner till soffa då man kom hem efter man jobbat och slöade på där nån timma skönt :). Vad har man mer gjort mer idag.... jag och Emma skulle träna ikväll men blev icke av .... så man har bara vare hemma och degat på. Har städat mitt rum iaf haha nåt bra för imorgon kommer det folk från Uppsala hit och ska vara här hela helgen!.

Händer mer i morgon då hmm....ska jobba så klart!. Sedan drar man till Komvux och sen runt halv 12 kommer Ewe och hämtar mig så ska vi ner på stan och göra några saker! Ska bli kul att träffa henne igen var så länge sedan =). Sen får vi väl se vad vi hitta på efter vi gjort jaa ha^^.

Nu börja öga bli lite tunga känner jag så ska ta och sova nu tror jag. ZZZzzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0