Jiiiiisssseeessssssss!

Jaha då har man inte bloggat nåt på typ 1 vecka? Vet inte varför men...kan väl säga som så att jag tog en personlig blogg pause haha! Men nu ska jag väl försöka skriva ner lite här då. Orkar inte rabbla upp precis allt som hänt denna tid men ah lite kommer väl ^^.

Ja förra helgen blev det mycket festande :). Festade fredagen med Jessica,Carro,Maria,Matte,Wesse,Joel,Jocke m.m många vare det iaf :). Och en jäkla kul fest var det mycket lyckad måste jag säga :D. Krogen blev det ju också som alltid där blev inte slutet nå vidare ne ursh :(. Men men Allt annat var bara fin fint =). Kan ju iaf tillägga att jag fick veta en massa under den kvällen men vad det var kan jag inte precis skriva ner här men väldigt väldigt glad blev jag iaf och mycket mycket förvånad om man säger så hehe =P.
Lördagen där efter blev det fest åter igen som var oplanerat. Men så blev fallet!. Var nästan samma gäng och det blev krogen åter igen och det var kul denna kväll också :)

I veckan jobbade jag som vanligt och tränade så klart =). Minns typ inte alls vad jag hade för mig? haha! Men typ det gamla vanliga antar jag ^^.

Denna helg som var så blev det utgång i fredags =). Börjades med en god middag på stan som bestod av Kina mat mumms :). Sedan för ferra hos Karshley blev det med Jessica,Maria,Zandra,Karl,Olsson,Fredrik m.fl kul som satan =). Sedan drog vi till någon annan fest men den söööööög!. Så det blev krogen som vanligt igen då =). Mycket folk var det...men måste erkänna att jag var inte alls på party humör nej nej. Så jag drack inte allt för mkt!. Sen var jag bara allmänt less...speciellt alla dessa jävla utlänningan som ska komma fram och kleta och ha sig neh ursh låt mig bara va!okej?! haha!. Hade en efter mig tame fan hela tiden som jag sprang ifrån ett antal gånger^^. Väl blive av men den kommer en jävla 30 bastare istället men han sa jag några väl varda ord till så han lär ju inte komma fram nå mer höhö =D. Sen på natten hamnade jag i ****** där jag inte alls hade planerat att hamna inte ens tänkt tanken förnst jaa någon gång på natten haha ja herregud mycket ska man vara med om säg xD.
Lördagen där efter var jag helt död kom hem runt 3 på dagen och så jävla trött. Hade ju klivit upp 05:30 på fredagen och sen inte hunne sove något på dagen och sen är man uppe från 05:30 till runt 05:00 på lördags morgon och sover till 8 på morgonen och kliver upp. Jaa så på lördagen var jag nå jävulskt trött och stannade bara hemma hela kvällen och degade och sooooovvv!!!.

Annars denna vecka har jag bara jobbat och tränat typ =). Just var på Adam Tensta igår på Parken med Zandra och Emma!. Bra var han iaf! Men gud vi kände oss verkligen gamla vilka fjortisar det finns eller ja mer än hälften av allt folk som var där var väl det. Sen att alla fick ta alko test innan man gick in herregud kändes som man var tillbaka i högstadiet igen^^.

Så där ja nå mer utförligt än så orkar jag inte skriva nu, utan nu ska jag gå och lägga mig och fortsätta läsa Twilight boken som jag köpte igår ja faktiskt jag köpte en bok för mina egna pengar det är verkligen ovanligt!!!!!. Men har ju hört att den ska vara så jäkla bra och filmen är ju kung så varför inte säg ;). 

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0