Booorrrinnngg!

Ja då var denna helg slut då och det var en törig helg haha. Fredags var jag bara hemma och slöade på. Lördagen pallrade jag mig ner till gymmet och tränade skönt!. Sen for jag hem till Zandra en sväng. Så länge sedan vi träffades nu så det behövdes! Sen under kvällen drog man hem. Var tänkt att Emma skulle komma över men så blev det inte. Så jag möglade bara på hemma såg på Robinson typ^^. Sen fick jag en jävla huvudvärk och gick och la mig rätt tidigt för att vara en lördag^^.
Så idag vaknade vid 10 hade fortfarande huvudvärk som satn!. La mig i soffa och var sleten sovde där ett tag till typ 2 sen var man pigg igen xD. Sen ikväll var man ute på ett litet äventyr haha ;P.

Ja det var väl det!.

Imorgon ska man upp och jobba igen då som vanligt och jag är inte ett dugg trött just nu. Men ska försöka sova snart iaf och hoppas på att man somnar!. Ska ju upp om bara 4 timmar bara^^. Efter man jobbat ska man hem och göra klart några uppgifter till StudiePlus och sedan ner och träna :). Sen har man möte klockan 3 på StudiePlus då^^. Ska sammanfatta allt vi gjort så får se vad man kommer fram till nu då :P. Annars vet jag inte om det händer så mycket mera imorgon. Ska väl iaf försöka plugga lite matte behövs!

Ne nu blir det ett försök till att sova så Gnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0