Babbel babbel :P

Jahapp då har man inte skrivit här igen då. Skärpning!

Iaf vad har hänt denna vecka då. Förra helgen blev det ju fest då Lazee som sagt! Det var en skit kul kväll =D. För fest vid Östra blev det  :). Haha så kul polisen kom förbi en gång och frågade om vi hade någon Leif där eller va det nu var i denna lägenhet för dom letade efter han. Men neh det fanns ingen sån person där^^. Lägenheten som vi var i var ju inte så jätte fin haha dom höll på renovera den så det var typ 2 soffer och 1 bord^^. Inget dörrhandtag fanns det på toan heller så vi gatt skrika varenda gång vi skulle på toan. Senare under kväll då vi alla hade fått i oss lite så var jag,Carro och Maria på toan och så klart ska Carro smälla igen dörren så vi blir inlåsta hahah! där står vi och skriker och har oss och alla andra på andra sidan av dörren och garvar åt oss. Men tillslut fick dom upp dörren åt oss på nå vis tur det ;P.
Krogen var kul också kommer inte ihåg nu så mycket men ah kul var det iaf. Efterkaka på Kebaben så klart ;). Sedan fortsatte efterkakan vid Östra igen xD. Och det var nog det roligaste under kvällen haha. Luftballongen som jag kallar han följde med haha sen någon 30-40 bastare av någon anledning kom också dit med oss. Men ingen av oss visste vem det var ^^.  Party till 6 på morgonen blev det iaf så vi alla blev kvar där under natten som sagt xD.

Annars i veckan har jag väl bara jobbat och tränat har nog inte gjort så mycket mera. Torsdags var jag,Jessica och Helge på Nola på en mässa. Jag var och lyssnade på Turism akademin här i övik. En KY-utbildning och den lät jäkligt kul så jag tog en ansökningslapp så ska väl söka in dit och se om man kommer in :).

Denna helg var en lugn helg iaf kändes som det behövdes! Eller ja lugn och lugn mer lugn än vanligt.
Bio blev det i fredags med Jessica Watchman :). Bra var den väl men lång dragen. En sån film man bara ser en gång. Efter det fick vi för oss att dra en sväng till Framnäs så det gjorde vi träffade en massa folk och köpte oss någon öl var :). Sedan for vi hem och sov ^^.

Igår gjorde man typ inte ett skit :P. Var tänkt att jag och Jessica skulle fara och bada men blev inget. Vi såg iaf melodifestivalen på kvällen =).

Idag har jag då inte alls gjort nåt haha. Sov till halv 1. Man passar på att sover medans man kan!. Vare ute på en promenad annars bara sutte hemma och mögel på^^. Sitter och ser på Beck just nu. Sen väntar väl sängen upp och jobba imorgon igen!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0