Sol,sol strålande sol =)

Då sitter man här med en jävla huvudvärk! Känns som man är te fylla eller något men så är inte fallet just nu haha^^. Ska gå och lägga mig nu och hoppas det är bra imorgon.

Igår fick man besök ;) Det var världans överaskande måste jag ju säga =) Men jag blev glad och det var trevligt ;)

Imorse vaknade man runt 8 och trodde jag skulle kunna somna om men icke det. Så nu är jag trötter^^. Har legat ute och solat hela dagen 28 grader inte illa :). Och så klart har man bränt sig. Tog mig en promenad mot Järved idag också har ju inte tränat något på hela veckan (Illa) men vem orkar dra ner till gymmet då det är så hära varmt! Inte jag iaf :P. Så jag fick nöja mig med en promis ^^.
Ikväll drog jag och grannen ner till Hamn och checkade in hamnfesten!. Rätt mycket folk ändå för att vara en torsdag. Blev ju något sugen på att festa då man var där ... men men det får väntas till på lördag suck :P.
Fick en Rosa playboy mjukisdjur av grannen som han vann haha göllet värre xD.

Imorgon vete faen vad man ska göra...jo just måste ner till bolaget sen shoppa nå behövliga saker fick ju löningan igår nicenice =D

Neh huvva här sitter man med snurrigt huve så nu blire sängen godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0