Slapp dag....

Idag har man jobbat då. Sedan gick jag till Östra för att kolla om den dära snubben var där men icke det. Smsade Malin och hörde med henne då hon skulle träffade han och det var på torsdag så då äre väl torsdag för mig också da ;P.

Kan ju inte påstå att man gjort något vettigt idag iaf....sutte hemma hela dagen och inte gjort ett skit typ^^. Fint väder har det varit men inte lika varmt som i helgen!.
Jag och Emma pallrade iaf oss ner och tränade körde ett spinning pass fyyy vale va vi svettades och drygt som satan vare men värt ;P. Efter det gick jag till Östra och hämtade ut paketet med alla böcker som kom idag YES!!!. Nästan 1000 kr fattigare det sved !! :P
Imorgon blire bara till att börja med nästa kurs....Inte kom nå brev från turism grejen idag heller suck.....

Vad händer mer imorgon då? Hmm ingen aning det återstår väl att se^^.

Nu blire till att krypa till kojs så godnatt People!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0