Midsommar! :)

Lite sent att skriva om midsommar nu kanske men klart den måste skrivas ner ;P

Var ju först tänkt att vi skulle åka ut till Jessicas stuga men då blev allt folk så jävla tör och bangade ur så då sket vi i det och drog till Domsjö istället =). Där grillade vi och hade trevligt :). Körde öl spel,sjöng ( Arvingarna^^), dansade och allt va vi hade för oss haha!. Tog oss nå hutta jägern tog ju bra sedan blev det kubb spelandes då vi alla var som mest dragen xD. Brottning körde vi också haha jag hamnde ju nere i gräset ett antal gånger tur man hade Jessica som hjälpte mig då jag låg i underläge men hon åkte ner lika fort som jag ändå xD. Grymt kul kväll var det iaf =). Men den kunde dock slutat bättre än vad den gjorde. Bråk och grejer men men det är sånt som händer! Annars vare mycket lyckad kväll med trevligt folk :).
Kom hem runt 4 på natten då vare bara att slänga sig till sängen. Men innan det hade jag och Jessica vårat fylle snack vi alltid har innan vi sover haha eller snarare min käft går ju 140 km/h haha!

Lördagen vaknade vi rätt tidigt Jessy var bakis like hell! ( Det är mkt ovanligt ) och jag mådde hur bra som helst det är jävligt ovanligt haha!. Så det blev en lugn kväll hemma. Drog ner på Max med Helge mumms!. Sedan hade vi filmkväll hos mig jag,Jessy och Helge =).

Igår åkte jag iväg på äventyr och hälsade på en speciell person det var mycket roligt och MYS! ;) Det kan göras om! :)

Så idag har man väl inte gjort så mycket kom hem var ruskigt trött men höll mig vaken och är fortfarande vaken ha^^. Inte gjort ett skit än fast det vare varmt ute! Morsan kom hem idag också men åker på onsdag igen!
Imorgon blire väl kanske till att dra till Nyänget iaf och steke :D

Bilder från midsommar lägger jag upp imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0