Lovely day =)

Idag jobbade man då sista dagen....! Så nu är det bara att börja om igen och leta nytt jobb kuuuulll!
Efter man jobbat klart var det bara till att hoppa in i duschen byta om och åka ner med Jonas och Lasse till Nola och fira studenterna =D=D. Skoj skoj sen var vi på stan och kollade på då dom åkte runt på flaken. Gud kan man inte spola tillbaka tiden 1 år? Så jävla kul det var att ta studenten!!!!! =D=D. Men men stort grattis till alla dom som gjorde det idag iaf =D och välkommen till arbetslösheten :P.

Aja ikväll kom iaf Jonas,Lasse och Petra på middag hos mig :):) Trevligt vare =). Dom åkte hem för ungefär 1 timma sedan. och nu är jag svvviiiinnn trött! Ska snart ta och sova men först ska jag åka en tur på runt stan med grannen och kolla in fyllskalla xD. Sen blire sängen för min del!. Har mycket att göra imorgon så måste försöka kliva upp rätt tidigt ändå!

PEACE!
 

Kommentarer
Postat av: F

visst vill man uppleva studenten en gång till...

2009-06-15 @ 00:35:47
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0