Jaa jag kom in!!! :D:D

Imorse ringde rektorn från Turism akademien och berättade att det fanns kvar en plats till mig om jag ville ha den! Lätt!!! Så han skulle skicka iväg alla papper till mig idag som jag ska skriva på :). Fan sååå kullll och glad jag är :D:D:D. Trodde verkligen inte jag skulle komma in med tanke på att mina betyg är inte dom bästa hehe men se så fel man kan ha :) Iförsig så gick ju intervjun jäkligt bra då jag var där var väl kanske det som räddade mig ;).
Sköönnntt behöver man inte oroa sig med jobb på ett tag thank god!. Då behöver jag inte ha dåligt samvete om jag slappar nu i sommar hihi har ju ändå pengar så jag vet att jag kommer klara mig ett tag =). Så då blir man kvar i Övikan i 2 år till då^^.
Kanske man kan börja få ordning på sitt liv lite granna nu är det bara en sak som fattas för mig för att jag ska vara helt nöjder eller det är säkert många saker men ändå haha men va det är säger jag inte förnst den dagen kommer ;) 

Sry Jonas men Sthlm får vänta ett tag till ;)

Ringde Carro det första jag gjorde och meddelade detta och sa att vi måste åka utomlands tidigare än vad vi hade tänkt men det går inte det....hon jobbar ända till sista augusti och jag börjar ju nånstans där så då får vi skjuta upp resan till senare i höst då jag kan vill säga. Men av ska det bli!

Vad har hänt mer idag då tro....drog ner och tränade med Emma vid lunch behövligt! körde 45 min på bandet idag också gjorde det igår med och imorgon blire det med :P Här ska det bli ben muskler ;). Sedan var man förbi boa en sväng sen har det inte hänt så mycket mera. Imorgon ska jag då köpa en ny väska tack! Min är så jäla sliten nu och känns som jag haft den i 10000 år!.

Vet fortfarande inte vad man ska göra på midsommar?suck!. Ska iaf vara med party gänget så klart men vi har ingen aning om vad vi ska hitta på än....eller ah vi kanske ska dra iväg till Jessicas stuga och sova där,grilla,bada,öla osv det hade vare nice!



;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis och lycka till! =)

2009-06-17 @ 22:40:28
URL: http://linabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0