Good day =)

Då ska man snart ta och hoppa till kojs!. Mycket att göra imorgon.

Igår var man som sagt i Gullvik eller ah utanför vet inte riktigt va det heter^^. Men följde med Tobias dit iaf fick se hans lilla stugan haha jaa mysig liten stuga vare då iaf :P. Var där till vid 11 på kvällen sen skjutsade han hem mig =). Trevligt trevligt!.

Idag har man jobbat då. Stressigt vare mycket att packa upp eftersom att det är röd dag på lördag. Så det var jävulskt mkt!. Fick reda på att jag fick mer jobb ändå trodde att det var sista dagen idag. Men ska få jobba 2 veckor till precis som vanligt sen troligtvis börja jobba mån,ons och fredagar senare :). Sköönntt har man pengar under hela sommaren =D.
Vad har man mer gjort pluggade då jag kom hem sedan drog jag och Emma ner på gymmet och körde ett spinningpass!skönt!. Kom hem runt 3 tiden igen och pluggade mera sedan lagade jag middag till jag och Emma det blev Fetafylld aubergin med tomater skit gött vare! och nyttigt höhö så klart!. Sedan drack vi te och pratade en massa skit =).
Det var väl typ det ;P

Nu ska jag gå och lägga mig ska inte ställa någon klocka imorgon iaf så jag får sova ut någon gång men vill ändå inte sova allt för länge så därför går jag och lägger mig redan nu så hoppas jag på att jag vaknar en någorlunda bra tid!.


:)
Mumms ;)

Kommentarer
Postat av: jullan

söt blogg!

2009-06-06 @ 14:18:59
URL: http://jullanforyou.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej på dig !

Jag heter också Berglund =)

Riktigt läcker blogg du har !!!

2009-06-06 @ 14:19:39
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0