Förbannade jävla skit!

Idag ringde Fibona och sa att en som heter Gunilla någon jag aldrig träffat hade klagat på mig om en jäkla massa saker om hur jag jobbar som. Som t.ex att jag gömde bort bröd,tog inte bort gammalt bröd,plockade upp dåligt osv osv osv......
Har varit så jävla förbannad hela dagen över detta då jag vet att inget av detta stämmer överhuvetaget!.
Så säger han jag snackar med (Totte) att jag inte kommer att få jobba något mera att jag kommer bli ersatt av en annan bara så dära? Tack och hej liksom!. Jag försökte förklara att detta inte stämde ett jävla skit har aldrig sett människan!!!!. Tur var så trodde han mer på mig än det hon sa men han kan inte göra något åt detta han måste göra det hon säger och tro på det. Nu vet inte jag helt säker på om det är hon eller om det är någon annan i butiken som har klagat till henne och jag tycker det är så fruktansvärt dåligt att hon ber en annan människa ringa och tala om det för mig " vad jag nu ska ha gjort fel " och inte kan öppna käften och säga det själv!!!!. Och är det någon ur butiken som klagat över något så kan dom väl fan ta och säga det till mig då jag träffar dom varenda dag, va det nu än är går inte det att rätta till då eller? utan måste man få sluta jobba helt så jävla töntigt och onödigt och åååååhhh!!!!.
Jag fick bestämma själv om jag ville jobba veckan ut eller inte...det kommer jag att göra eftersom nu vet inte jag när jag får jobb igen. Han sa iförsig att jag var den första dom skulle ringa när dom fick in nytt jobb men det hade inte jag så mycket att säga om piss offfff!!!. Ska ta och snacka med chauffören jag jobbar åt imorgon och höra om hon hört något av detta eller om det är hon själv som har klagat till den dära tanten!!!. Är det hon så kommer jag bli mycket förvånad varför skulle hon isåfall senast i fredag erbjude mig mer jobb!!!. Fattar ingenting just nu så sjukt lesss och förbannad då jag vet att det " den " nu har klagat över inte stämmer ett jävla skit!. Varför skulle jag gömma bort bröd för dom för??!?!?!. och jag har ALDRIG lämnat kvar gammalt bröd då jag tar bort bröd varenda jävla dag och då för 3 dagar framåt så det kan aldrig ligga något gammalt kvar!!!. Som idag t.ex såg jag en annan sort som inte jag har hand om utan en annan person ah där minsann kan man snacka om gammalt skit bröd som hade möglat och låg där och surnarde men det är ju tydligen helt OKEJ!. Totte tyckte iaf att det var konstigt också att ingen annan har klagat på mig sen jag har jobbat sen i feb utan alla har vare nöjda och jag har gjort EXAKT likadan varenda jävla dag sen dess och nu helt plötsligt äre så jävla mycket fel!.
Då man först och främst började jobba med det hära så fanns det ingen som kunde visa hur och vart man gör allt hur papprena fungerade osv osv ingen visade något hur man skulle arbeta som utan man fick lista ut allt själv då tycker inte jag att någon ska komma och klaga heller då ingen kan visa hur allt går till som!!!. Jag vet att jag har gjort det jag ska sen va den dära personen har fått skitet ifrån det vete fan!. Tack så jävla mycket har jag inget jobb i sommar heller. Så jävla dåligt att man bara kan bli ersatt av det dära och har inget att säga till om!!! FYYYYYFAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! God i love my life!!!!


För att försöka lugna ner sig någorlunda idag drog jag ner på gymmet och körde skiten ur mig!



Nej tack och adjö!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0