Då är det sista dagen imorgon då............

Imorse for man till jobbet ändå kändes himlans kul.....!. Snackade med chauffören och hon visste iaf om det dära om klagomålen och hon hade då inte sagt något för hon tycker inte det fanns något att klaga över. Men därimot nämnde hon vem hon trodde som hade klagat. Jooo Pernilla en som jobbar i butiken 24/7 verkar det som som jag träffar varenda dag. Hon trodde att hon hade klagat på mig för att hon brukade tydligen göra så då den dära Pernilla tycker att det är dålig person kemi mellan hon och den personen. Ahh men snällt hittat på saker jag har gjort för att jag ska få kicken på grund av att jag inte är bästa vän med henne eller. Inte för att jag har något emot henne men jag är väl ändå där för att jobba och inte stå och snacka 1 timme per dag som hon gör med alla andra IDIOT!!!. Så då gatt hon väl hitta på nå bra att säga så jag inte fick vara kvar. Så jävla dåligt att hon inte kan ha snackat med mig då om det hära då det verkar vara sånt jävla stort problem för henne!. Ja alla säger ju bara att det spelar ingen roll om jag/vi säger något då det är Pernilla som har sagt det. Då måste folk tro på henne. Fattar inte hon själv att hon förstör för mig då eller? Sjuk människa ANVÄND HUVET FFS!.
Ah nu blire ju sista dagen för mig att jobba imorgon iaf....ska gå dit enbart för att göra henne så jävla sur för att jag är där! Ibland älskar jag mig själv =) haha!. Neh huvva för sånt hära att man får göra så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog om detta.....Har varit nere på stan typ hela dagen träffat Jonas och det var kul har ju inte träffat han på länge nu så det var nice nice =D=D. Sedan kom Carro in till stan så bjöd hon mig på middag sen gick vi runt ett tag!. Hittade ett par skit snygga knall rosa shorts på Stadium som jag måste haaaa!!!. Men då såg jag att dom kostade 500 kr och där försvann den drömmen haha!. Kom iaf hem med pudran behövligt! ^^.
Sen nu ikväll har jag dammsugat,skurat golvet och allt sånt göra för imorgon kommer Jonas och Lasse på middag här då måste det ju vara städat och fint ;P.


Nej klockan är snart 1 och jag är upp ska upp halv 6 kul kul och jag som ska gå och kolla på studenterna imorgon också =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0