Boooorriinngg!

Huvvaligen så trött jag har varit idag! Somnade 5 imorse och vaknade förnst vid 10 och sov sen till 1 igen och var fortfarande jävligt trött men klev upp ändå!.

Så förutom att ha varit trött hela dagen så har det inte hänt mycket kan jag ju säga var ner på bolaget en sväng och köpte ölet till imorgon! ;). Annars finns det inget nämnvärt att skriva ner^^.

Nu är det iaf bestämt att vi ska fira midsommar i Jessicas stuga grilla,dricka osv =) Blir nog mys!

Föresten inatt hade jag en jäkla sjuk dröm!. Kommer inte ihåg allt men iaf jag satt i en stadsbuss med Jessica och en massa annat folk. Så var vi te fylla! så satt vi där och åkte så helt plötsligt ramlade ner en massa skor från taket hahah jag blev galen! Sen helt plötsligt flög jag ur bussen men hamnade ändå på fötterna och rakt på en annan tjejs fot så hon blev svin förbannad och började käfta! Sen kom Tobias ( En idiot från klassen då jag gick i 9:an) haha! Iaf kom han fram och började skrika på mig och jag blev jävligt less och smällde på han och tryckte ner han på backen kändes jävla gött!!!. Sen gick jag bara därifrån och Jessica kom springandes efter mig. Det var väl typ det jag minns xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0