Tillbaka i Övikan!

Ja då var man hemma i käääärraa Övik igen då ;P. Åkte med nattbussen från Sthlm igår kväll kl 9 och var framme i Övik 04:30 hujja!. Resan gick rätt fort nu också sov nästan hela vägen och vaknade till då vi var vid Max i Övik tur de^^. Var vrål hungrig då jag kom hem så det var bara till att smälla i sig käk och sedan hoppa ner i sängen =).

Igår var man på stan hela dagen med Ewe det var kul att umgås lite med henne igen :). Vi ses allt för sällan! och inte kommer det bli nå bättre för hon flyttar härifrån i aug =,(. Så äre!. 
Efter stan drog vi hem till mig och sörre på ett tag sedan for hon hem. Då vare bara för mig att hoppa in i duschen och dra till Emma för hon fyllde 21 år igår så Grattis till henne :D. 

På kvällen drog jag,Emma,Jessica,Zandra och Thomas till Olles och käkade middag mumms blev Flästfilé med pommes och nå bira så klart ;). 

Senare på kvällen drog jag ut på äventyr igen ha eller vad man nu ska säga ^^. Roligt roligt =D.

Kom hem idag igen vid 4 tiden mötte upp Emma på stan så gick vi där ett tag. Sedan drog vi på Max och köpte hem mat!. Annars har man bara degat nu ikväll skönt det!. Vara bara hemma lite granna! Känns inte som att jag kom hem igår från Sthlm :O Känns inte som jag har vare borta överhuvetaget haha!


Åhhh så nu ikväll har jag sutte och kollat på en massa kläder på internet inte bra inte bra alls!!! 

Imorgon ska man upp tidigt ner på stan!. Senare på dagen kommer Jessica och Zandra hit så ska vi ha filmkväll mys värre! Ta igen tiden vi missat säg då jag vare borta höhö xD. Och jaa snart flyttar dom två också jisses jag kommer seriöst bli lämnad kvar själv här i Övikan känns det som =/. Kanske inte ensam....men till hösten kommer det vara väldigt tomt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0