Slitage!

Idag har man inte gjort mycket. Somnade allt för sent på natten typ runt 4 så var ju något död då klockan ringde kl 10 ^^. Sen ringde även Emma och väckte mig halv 8 på morgonen och ville jag skulle med ner och träna haha never! Inte så trött som jag var :P. Så det blev ingen träning för mig idag ändå.Suck.
Drog hem till Emma på dagen iaf och sörre ett tag annars har man bara varit hemma och inte gjort ett skit.....!

Nu är iaf biljetten bokad så drar till Stockholm på onsdag wwiiiee äntligen! Älskar att vara där nere! =D

Snart ska man försöka gå och sova om man blir trött någon gång...ska försöka ta mig upp vid 9 imorgon och börja fixa alla grejer packa,handla mat, fixa musiken till ipoden,ladda kameran och allt va fan det är xD.


Tror denna bild togs sist jag var i Stockholm det vill säga OLD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0