Packat och klart ;D

Så där ja då har man nästintill packat klart då =). Som jag hade väntat mig hade jag tage fram typ halva garderoben som vanligt och tror fan jag har tage med mig alla underkläder jag har hahaha!. Men nu har man då lyckas pulat ner allt, fattas bara sminket och sånna grejer men det får jag hä ner imorgon!. :).

Har inte gjort så mycket annat idag, regnat hela dagen fyfan!. Passade på att dra till Östra då det inte regnade men så klart ska det börja ösa ner då man ska gå hem igen suck....

Nej nu ska jag gå och kik om jag glömt något sedan blire sova snart bussen går ju bara om ca 6 timmar och 25 minuter^^.  

CIIIAAAAOOO!


Kommentarer
Postat av: Jonas

hell yeah!

you are coming to town!

so amazing! i really look forward to it!



snart ses vi, om ca 11 timmar och 45 minuter :D

2009-07-07 @ 22:51:47
URL: http://www.taza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0