Nu blir det fest =D

Idag vaknade man upp av att ha fått cp fel i ögona hah!. Tredje gången jag får så hära suck....!
Svullen runt ögona ser jätte fint ut...svinder som satan! Tro det kan vara av sol grejen jag använde igår som jag aldrig har använt förut suck...något i vissa grejer tål jag inte va det nu än är vet jag inte nå är det då iaf!.

Ikväll blir det utgång var tänkt att vi skulle dra til Harrys men nu ser det ur som det blir Olles istället =). Då vet man att det blir roligt Olles är alltid kul =D=D. Nu har iaf svullnade lättnat lite och tur det tacka vet jag brun kräm haha! xD.

Nej nu ska jag dra mig till Zandra sen ska vi till Emma nere i stan sen vete tusan om vi skulle till Martin på fest eller om det bara blir hos Emma? Aja märk väl xD.



Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0