Kafelino/Övikan!

Igår var det fest då som sagt!. Blev förkaka hos Anna med Sandra gånger två och Anna gånger två plus haha och Lina också såklart! :). Var där till runt 10 tiden tror ja?. Sen körde Sandra oss in till stan och vi drog ut till någon bastuflotte där nå boys höll till xD. Stannade där ett tag sedan drog jag och Lina in till krogen Kafelino och där höll vi till ett antal timmar. Blev mycket dans så vi lökade som satan hahaha men roligt vare allt och mycket folk vare! xD. Mycket hände den kvällen jisses :P. Träffade på några grabbar från Frankrike minns ja vi satt och snackade med dom utanför krogen ett jävla bra tag och jag typ satt i någon blomkruka grejs hahaha...iaf dom snackade inte svenska men jag skulle bumms snacka svenska med dom ändå vägrade snacka engelska så då började jag snacka spanska istället haha inte för att dom fattade det nå mycket bättre tror ja? xD. Bröt av en nagel då vi dansade så blödde ju så dära lagomt fint där ett tag, tappade bort ett örhänge,tappade bort mina pengar på något jävla vis. Sen av någon anledning fick jag helt plötsligt för mig att jag hade tatuerat min arm haha fast egentligen var det bara stämpeln man fick då man skulle in på krogen hahaha.Hur lyckas man! 

Då krogen stängde for jag och lina åt varsitt håll typ hon drog hem med Tobbe och jag blev typ vilse där i Luleå hahaha hamnade iaf på någon efterfest (lyckas oftast alltid hamnade på efterfester med folk jag inte känner ) med norskar och ryssar ah jisses ha!. Jag fattade inte så jävla mycket då norskarna pratade så ryssen fick sitta och översätta åt mig haha. Blev till att dricka ännu mera på efterkakan så klart sedan körde vi poker fast utan kort? Hur det nu gick till som är ju en bra fråga =P.

Festade på i typ 12 timmar kom hem till Lina igen runt 6 tiden på morgonen lagomt trötter!
Crazy night vill säga men jävligt kul vare :D:D.


Idag vaknade man vid 12 tiden och mådde som man förtjänade!. Blev iaf så att jag åkte hem med 2 bussen idag till Övikan. Tvekade att fara ett jävla tag för jag har lovat mig själv att aldrig sätta mig på en buss då jag är bakis igen! Men det bröt jag idag haha men det gick bra ändå var inte bakis så länge som tur var xD. Men inte fan kunde jag sova något på bussen suck än fast jag var och är jävla trötter!. Men ändå är jag vaken^^.

Ja det har iaf varit kul att vara i Luleå igen :). Nu vet inte jag när nästa gång jag och Lina ses igen lär ju ta ett bra tag nu igen då bruden flyttar osv. Men någon gång ska vi väl kunna ses iaf =).

I helgen vet jag inte vad som sker. Känns som jag inte vill festa något iaf eeuuww!. Men man vet aldrig brukar ju oftast dyka upp något ^^.

Neh fyfan nu blev det novellan henna....lägger upp några bilder från i onsdags sen blire nog sova för min del!










Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Men du va fin bloggen blev :-)

Vet inte hur du gör för att alltid få dom så fin :O :-)

2009-08-02 @ 22:07:50
URL: http://linabell.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!

Men du va fin bloggen blev :-)

Vet inte hur du gör för att alltid få dom så fin :O :-)

2009-08-02 @ 22:08:29
URL: http://linabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0