Hamnfesten! :)

Ja då var det en ny månad igen då! Man kan ju undra vart tiden tar vägen?!. Så har man inte skrivit här på några dagar igen då....men jag är alltid seg på att blogga efter en lång helg med fest osv... bara för att det finns så mycket att skriva om att det blir till en hel novell haha så måste jag bara hitta orken att babbel på. Nu finns tydligen orken här xD.

Så hamnfesten var det i helgen ja!
Var ju tänkt att jag bara skulle dit på lördagen men så blev det icke!. Det blev fest på fredagen också taggad var man till 1000% och det märktes nog också på sitt egna lilla sätt haha!.
Blev för ferra på vintergatan med trevligt folk aldrig festat med dom förut om man säger så men det var mycket roligt där iaf =). Ringde efter grannen denna kväll och bad om skjuts ner till stan för ingen av oss orkade gå. Är väl typ bara då jag ringer till han då jag ska någonstanns haha jag är så snäll ;). Iaf så blev jag rätt förbannad på han där ett tag för han kunde inte ta 3 pers där bak och 1 där framme för han var så " rädd om bilen ". Kom med undanflykter och massa skit så det blev bara jag och 1 till som åkte med ner resten fick gå haha!. Iaf väl nere blev det öltältet på en gång så klart xD. Träffade en massa folk man kände och folk man inte träffat på flera flera månader så det var riktigt kul full och glad som man var =D.
Träffade på Matte också och det var la nice =). Hamnade bakom Swedbank där ett tag på nå stenar minns ja och söp bort mina skor där ett tag också hahaha fast dom låg egentligen bredvid mig suck så det kan gå :P. Så hade man sprunge på dom dära jävla stenarna av någon anledning så man fick en massa sår under föttren mys värre!.
Nå mer än det orkar jag inte rabbla upp om fredagen tog en taxi hem där nån gång på natten iaf med sällskap :). Det var en riktigt kul kväll må jag säga =)

Så återigen till lördagen vaknade upp och var inte ett dugg bakis som tur var! och vaknade upp med en förbannad värk på ena skinkan hahah ah tro på fan att jag hade ramlat där på stenarna kvällen innan också och fick ett fett blåmärke på assssettt! Skit snyggt ;).  Sak samma runt 4 tiden kom Jessica till mig så började vi sprätt upp ölet och fixade oss sen runt 9 tiden fick vi skjuts ner till stan brabra!. Började med att vi checkade in rixfm ett tag träffade på Elin och Ewelina som jag inte har träffat på 1000 år så det var kul =). Sedan drog vi iväg mot öltältet och köpte nå bira :). Babbel ve folk osv. Nån timma efter det bar det av till karusellern jag och Jessica åkte 4 stycken skit kul =D. Så en av dom vi åkte va den nu heter? ah någon sak som var upp i luften och upp och ner osv. Så hamnade vi så klart framför nå turka som höll på ta oss på håret och frågade om vi levde osv haha! :P Efter allt åkande var det tänkt att vi skulle gå in till öltältet igen men fy helvetet så mycket folk det var där och så mycket att dom stängde öltältet minst 1 timma innan det ska stänga så vi kom inte in nå mer suck!!. Men men så kan det gå xD.
Fick skjuts hem också eller ah Jessica drog hem till mig och jag for ut på ett annat äventyr haha ja jisses den åkningen kommer jag inte glömma på väldigt länge garvade hela tiden i bilen orkar inte skriva ner varför men det var då kul xD.

På söndagen var jag fortfarande ute på äventyr om man nu ska kalla det det haha ;). Men det var kul och roligt att träffa den personen igen för jag blir alltid så glad då och 10 dagar efteråt minst? ;).

Kom hem på måndagen och det hände väl inte så mycket då. Eller jo Emma kom förbi och vi la oss ute på gräset och stekte och snackade skit som vanligt :P.

Igår tänkte jag och Emma dra till Nyänget men det var så jäkla molnigt så vi drog ner på stan istället en sväng sedan runt 2 tiden åkte jag ut till Domsjö och klippte mig och färgade håret det blev riktigt bra =). Har mycket tunnare hår nu tro jag aldrig haft så tunt som jag har nu! Men det är skönt nu då det är sommar =). Blev en sväng till mormor då också då man liks var i Domsjö käkade middag där sedan bar det av hem. Hann bara hem så ville Emma och Thomas komma till mig och grilla körven så då gjorde vi det! Körven i högra handen och en smirnoff ice i vänstra kan inte bli bättre säg :).

Idag for därimot jag och Emma till Nyänget. Jag drog först ner på stan och köpte en ny bikini riktigt nice!. Iaf varit på nyänget hela dagen och stekt skönt som satan så nu har man bränt sönder hela ryggen och bak på bena härligt ser ut som en kokt tomat! ^^. Nå mycket mera har det väl inte hänt idag. Folk ville jag skulle med ut på Olles ikväll men jag pallade fan inte. Är fortfarande rätt nöjder efter helgen ja, och jag har festat i flera helger i rad nu och ikväll sa jag nej för ovanlighetens skull!.

Imorgon kommer Jessica hit iaf tidigt på förmiddagen så ska vi åka iväg till Nyänget och steka skönt =). Senare på dagen/kvällen ska jag väl ut på äventyr igen hoppas jag ;).

Fick inga bilder alls från hamnfesten i år och det suger ju jävligt!!! Men får väl la bjuda på nå annat något ego xD

Ah det var väl typ det nu orkar jag faktiskt inte skriva nå mera antar att detta blev som en novell ändå haha!.


:)


PEACE!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0