Dunder och brak :P

Idag kom Emma förbi här en sväng på dagen med Hugo trevligt trevligt :). Sedan tog jag mig en sväng ner på stan och gjorde ett ärende. Annars idag har det inte hänt så mycket mera legat hemma med dunder huvudvärk suck....!
Regna har det gjort hela dagen eller snarare hela veckan typ...rolig sommar regn och bläck svart på kvällen love it!
Såg föresten att jag hade fått löningan idag så det var ju jäla nice =D.

Bläh just nu är jag bara less varför ska detta hända nu för SUCK typiskt men det handlar ju om lilla mig så varför blir jag inte förvånad!!!!^^.

Neh huvva jag har inget att skriva om känner jag .... nu blir det snart sängen och vila mitt huve som har gått på högvarv idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0