20-års festen ;)

Då har man inte skrivit henna sen i lördags då^^. Men men tänkte dra en sammanfattning av hur Marias 20 års fest blev ;).

Började med att Maria kom hit och hon fick present kort på systemet för 100 kr av oss flickor ;). Jag och Carro gjorde en skit snygg tårta till henne som var grymt god =). Efter vi käkat den slappad vi bara ett tag sedan var det dags att börja med middagen som blev TacoPaj som jag och Carro gjort jävligt gött var det :). Sedan var det bara till att börja fixa frilla och allt sånt dära och sprätt upp vin flaskern haha ;). Runt 6 tiden typ kom Karshley hit och sedan kom Elisabeth :). Haha så snyggt då jag skulle kolla om jag skulle ha vanliga svarta leggings eller jeans tights så provade jag med mina nya stövlar till då jag hade jeansen på så då jag skulle ta av mig skorna så fastnar ena kedjan så dära konstigt i lädret så jag kunde inte få av ena skon haha. Elisabeth drog som satan men det hjälpte inte så tillslut fick Karshley prova och tillslut så gick det. Men då fick jag ju inte upp skon sen ändå förnst grannen nr:2 kom hit och hjälpte mig ;P. Så det löste sig tillslut^^.Efter det bekymret kom Philp och Rodrigo också så satte vi oss och vräkte i oss en kladdkaka jag hade gjort mumms :):). Vid 10 tiden kom Jessica hit också så satt vi alla och spelade nå öl spels grejs tro det hette Damen? jag typ fattade ingenting ;P. Vid 11 kom skjutsen ner till Liquid och precis innan vi skulle fara iväg var Maria på toan och då hon kommer ut och stänger dörren så ramlar en av våra tavler ner i golvet och det bara flyger glas hahahah shit asså!. Jaa så kan det gå^^. Maria fick också en snygg papperslapp av oss som hängde runt halsen då vi var på krogen där det stog: Maria Abrahamsson, fyller 20 år idag! Bju mig på en drink. haha men tråkigt nog så bjöd ingen henne :P.  
Jaja åkte ner till Liquid och där var det jävligt kul :D. Mycket folk var det för att vara en lördag ;). Kollade på auktion då dom auktionerade ut några av personalen på Liquid och vissa såldes för 2000-3000 kr :O. Medans vi satt denna och kollade på det dära kom någon konstig snubbe och satte sig i mitt knä av någon jävla anledning och där satt han medans jag mest satt och garvade ^^. 
Mycket dans blev det ju också så klart som alltid haha!. Sedan under kvällen stötte både jag,Maria och Carro på några trevligt typer haha men nå mer avslöjar jag inte här xD. 
Vid 2 tiden då krogen stängde hamnade vi på kebbaben som vanligt haha. Träffade på grannen vet jag iaf nå mer kan jag inte säga dåligt minne just nu ;P. Var väl där i ca 1 timme skulle jag tro sedan bar det av på efterfest hos Helge här på Sörliden haha vilken jävla efterfest det måste ha varit jag somnade så fort jag kom dit ;P. Men men....runt halv 6 tiden kom vi hem till mig igen iaf och då var vi alla jävligt slut och däckade så fort vi la oss i sängen ^^. 

Dagen efter mådde vi väl som vi förtjänade iaf jag fy satan. Inte bra mådde jag nej nej. Men det gick över med lite Pizza och Cola senare på dagen skönt :). Maria fick också en present denna dag en gratis Strippteas av Totte! haha! Fast på en obestämd tid och garanti tillkommer ;).
Men men Jessica och Carro for hem på kvällen och Maria sovde kvar här till igår :P. 

Så till igår då jobbade jag sedan for jag och Emma och tränade på dagen skönt så mycket skit som man har stoppat i sig i helgen så!!!. Sen var jag bara hemma och slappade!.

Och idag har man bara hunne jobbat än så länge^^. Ska snart iväg och träna igen med Carro niceniec :)

Nej nu orkar jag inte skriva nå mera känns som att detta blir väldigt väldigt långt men lägger upp bilder sen i lördags senare ikväll ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0