Town with the chicks ;)

Idag har man jobbat då blev till 9:20!. Sedan gick man bara hem hann slänga i mig någon mat sedan kom Jessica :). Packade träningskläderna och vi drog till Zandra och hälsade på =). Då kom också Emma förbi :). Satt och babbel på ett tag sedan tog vi bilen ner till stan. Satte in mina pengar och sedan gick vi runt ett tag jag köpte ett par jeans tights som jag ha velat ha länge eller ah blev inte dom jag hade velat ha för dom såg ut som jag vet inte vad på men hittade ett par andra iaf tur det ;). Sedan blev det ett skit snyggt lila nagellack love it!.

Efter ett bra tag på stan for jag,Jessica och Emma och tränade :). Blev inte så länge stressat blev allt men lite hann man göra iaf!. Men nu tänker jag vänta med att träna till på torsdag iaf!.
For hem till mig och sedan nu ikväll vid 6 tiden drog Jessica vidare på sitt lilla ärende mahaha ;).

Annars idag har jag inte hunne gjort så mycket mer än så^^. Käkade bakadpotatis nu ikväll och gösse så gött he va =D=D.

Imorgon ska man jobba då, sedan klockan 2 ska jag vara på möte på StudiePlus igen få se hur det går denna gång bra hoppas jag väl ;). Mer än det vet jag inte än^^.


Nej huvva jag är trött har vare trött hela dagen i princip så inatt lär man då sova gött iaf! Har inget vettigt att skriva just nu känner jag så jag tackar för mig och drar igång ett avsnitt av Greys eller nåt ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0