Torsdag !

Idag då man skulle upp var jag trötter men men kom upp iaf. Gick bra att jobba idag också och nu har jag iaf fått dom rätta returisterna och beställningslister bra!. Slutade vid 9 imorse gick rätt fort idag var inte så mycket att packa upp^^. Men imorgon blir det desto mera.

Så vad händer mer idag då. Jo ska på möte klockan 14.00 på StudiePlus vet ej hur länge det komma ta men. Sen ville Jessica och Emma att jag skulle med och träna någon gång idag men vete fan hur jag gör...känner mig rätt nöjd efter att ha tränat sön,mån,tis,ons så får se just nu känns det som att jag behöver en vilar dag iaf.

Ikväll ska man nog ta och städa lät det som så hära lagomt kul =P.

Neh ursh jag är trött men ska inte sova något. Igår då jag somnade typ 2 timmar i soffan så var det inte lika lätt att somna som jag trodde somnade vid 1 nån gång. Så idag ska jag försöka att inte somna nåt innan man ska lägga sig ^^.

Ne nu blire nå annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0