Tireeeedd!

Träningen idag gick kanon bra :D. Bandet 30 min sen en del styrketräning härligt värre ;). Blev en stund på stan efter det också kom hem vid halv 6 ikväll igen. Vrål hungrig slängde i mig några pannkakor mumms....annars ikväll har jag bara slöat känner hur ögona bara vill falla igen just nu är sjukt trött!.

Fick iaf pengar idag mihahah. Jag som var rädd att jag skulle vara pank ett bra tag nu och sånt hatar jag! vem gör inte det?. ska ju betala 800 kr till StepIn innan lördag och efter det skulle jag ha 200 kr att leva på kul hahah nej!. Och dom visste jag skulle gå åt på lördag då det blir 20 års firande till en polare ;). Men nu ordnade det sig fick pengar idag och det var ju en del så jag överlever nu thank god!. =D. Men får inte göra av med allt på en gång vet inte när jag får lön från Kvantum om det är denna månad eller nästa? kanske man borde ta reda på det =P.

På tal om 20 års firande så ska kanske vi ska fara på en kryssning till Tallinn, helgen innan jag fyller 20 år! Med morsan,lennart m.fl och självklart så ska Jessica få följa med mig ;) Parta på båten or what!!! Jag hoppas det blir av skulle vare grymt kul :D:D:D  


Sedan har jag komme på att jag ska börja spara pengar haha smart jag är ne men sånt är bra om det skulle bli nödfall någon gång^^. Jag och Carro planerar som sagt att försöka fara utomlands till hösten tillsammans så det är väl bara till att spara nu då xD.

Imorgon ska man jobba då upp halv 6 som vanligt. Sedan Träffa Jessica och vi ska fara en sväng till Zandra :). Efter det blir det träning och sedan stan ;). Ska försöka hitta nå snygga jeans tights ojjjjaaa!.

Förövrigt är jag jävligt taggad till på lördag då det väntas 20 års kalas och en krog runda !!!!!!
Har nästan bestämt vad jag ha på mig redan, ja lika bra att vara ute i god tid säg xD.

Nej nu har jag svamlat nog ska ta och sova snart hojja!


Kommentarer
Postat av: gaby

härlig blogg du har:)

2009-02-10 @ 15:47:02
URL: http://gaabys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0