Onsdagen!

Klev upp halv 6 imorse och dyng trött fyfan detta var den jobbigaste gången att kliva upp kände jag!. Jobbade till 09:10 sedan gick jag hem i kylan!. Käkade och la mig i sängen och såg på Ghost whisperer sedan sov jag i typ 30 minuter. Sen var det dags att dra sig ner till stan för möte på StudiePlus mmmm så kommer man dit så står det att dom bara har öppet från 10:00-13:00 haha jaha hur fan kan man då boka ett möte klockan 14:00????. Kul nej var bara till att ta nästa buss hem igen onödigt!. Sen fick jag höra att det finns tydligen en annan ingång till StudiePlus om man har bokat möte för att komma in om dom har stängt. Jaa men dumt att informera en om det dåda? smart assss!. Jaja får ta och ringa hon imorgon och säga att jag var där iaf och boka en ny tid!.

Annars idag har jag inte gjort så mycket mera babbel på ve Jonas som vanligt :). degat hemma vare helt slut på hela dagen. Sett på Efterlyst nu ikväll och nyss tagit mig en skön dusch så nu ska jag ta och hoppa till sängen xD. Ska bli så skööööönnntt att få sova äntligen!

Föresten har slagit mitt rekord i läsare idag hela 44 stycken man kan ju undra vilka som läser allt detta crap egentligen? haha =P.


Kommentarer
Postat av: anna

hejsan =) jag och en killkompis skulle behöva din hjälp ! han har ställt upp i en modell tävling där man kan vinna 30.000 kr och det enda du behöver göra är att rösta =) skulle vara super gulligt !

Postat av: Jessica

Gillar din frisyr.... MAssor!

2009-02-12 @ 00:21:16
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0