Lördag och det är fest ;)

Ja då var man uppe igen då!. Skönt att inte kliva upp halv 6 :).
Snart ska jag bege mig ner till stan ta ut pengar till skjutsen ikväll tur att man har skjuts både till Husum och hem iaf!.
Ikväll ska man som sagt  på inflyttningsfest i Husum hos Carro blir säkert nice det låter som att mycket folk ska dit så =). Nyktert kör jag på ikväll iaf vad jag vet nu. Men det gör inget känner inget sug efter nåt heller och kommer nog ha kul ändå får man hoppas höhö xD.

Annars idag ska jag inte göra så mycket förutom att gå ner till stan en snabbis och sedan vänta på att det ska bli kväll typ =P. Ingen träning blir det idag iaf har ju fan tränat från söndag till fredag så nån dag kan jag ju få vara helt ledigt tycker jag :P
Suck jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll vilka problem!! Men det löser sig nog haha^^.


'


;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0