Kvantum!

Idag var man uppe halv 6 igen då xD. Gick faktiskt bra att kliva upp även idag tycker jag!. Somnade jävligt fort igår kväll hann bara lägga mig i sängen så sov jag så det var ju skönt det iaf :). Gick hemifrån 5 över 6 imorse och kallt som faen vare ursshhh tur jag hade mer kläder på mig idag än vad jag hade igår iaf!!. Nu framöver får jag då en bra morgon promenad varje dag nu. Det är ju som en bit härifrån och bort till Kvantum tar ca 30-40 min att gå ^^. Sen på det träningen också så det blir nice det hära höhö!.

Det gick bra att jobba idag första dagen jag skötte allt själv ju men det gick bättre än väntat. Inte för att det är så svårt att packa upp bröd men tänkte mest på alla papper och grejs man ska skriva på och man ska beställa och hålla på. Men det gick bra tycker jag =). Så snyggt då jag skulle skriva på reutrlistan och jag hittade ingenting på dom listerna då jag skulle skriva upp vilka bröd och hur många jag skulle slänga men det var ju inte så konstigt då hade jag tydligen fått fel lista så jag hade Hemköps jävla lista bra förklaring till det iaf haha^^. Hoppas den nya har kommit imorgon iaf så jag slipper stå och skriva ner allt förhand :P. Slutade runt 20 i 10 idag och då gick jag till Östra och hälsade på Emma som jobbade :). Sedan hemåt.

Snackade med syrran i telen idag och hon höll på dö då jag sa hur mycket jag får i timmen att jag får mer än henne haha inte dåligt naeeehh :P. Sen frågade hon om det kommer bli nåt kvar av mig då jag går ca 60 min fram och tillbaka på morgonen och sen tränar så ofta som jag gör i veckan nu haha jaa vi märker väl säger jag bara :P. Tycker inte jag kan bli så mycket mindre än vad jag redan är inte på längden iaf hhöhö xD.

Jessica kom hit vid 12 tiden och vi drog iväg och tränade :). Blev bandet som vanligt sedan styrketräning körde lite som jag kände för idag^^. Bra gick det iaf :). Sedan var vi på stan ett tag hämtade ut hockey biljetterna till den 12:de och sedan fixade Jessica sig ett pass. Efter träningen var man vrål hungrig så jag köpte hem mig en drick yoghurt och bananern jaa inte ofta jag köper bananer kan jag ju säga =P.

Annars idag har det inte hänt så mycket mera. Somnade i soffan då jag kom hem efter träningen i ca 2 timmar haha. Skönt var det!. Men det ska nog inte vara nå problem att somna nu snart skulle jag tro är trötter fortfarande tur det iaf.

Imorgon jobbar morsan och då slipper jag gå iaf i detta kalla väder sen så får jag sova 15 min längre wow får sova till kvart i 6 sovmorgon xD.

Ne nu har jag rabbel på allt för mycket nu ska jag slänga mig i sängen Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0