it´s a good day =D

Idag var man duktigt och klev upp 8! Var tänkt att jag skulle upp och ringa om jobb denna morgon men så blev det icke. Utan så fort jag satte mig vid datorn blev jag erbjuden ett jobb utav Emma :). Så snällt av henne :D:D.
Så imorgon börjar jag redan jobba =D. Det är ett jobb på Ica Kvantum som brödplockare varje morgon från mån-fre klockan 06:45 och ca två timmar framåt!. Så nu gäller det att man börjar bli morgon pigg och det är ju verkligen inte jag haha. Men bara att lära sig nu. Skönt kan man ju äntligen ställa tillbaka dygnet var ju som ett tag sedan sist^^.

Sibylla ringde mig imorse också. Dom berättade att dom inte hade något jobb just nu men att jag skulle få börja jobba i April igen och det är ju bra det iaf!. Men gud så länge tills dess men men....bara att leta redar på nå mer :). Glad för att jag får nåt nu iaf =).

Vid 11 for jag,Emma och Jessica ner till StepIn och tränade där var också Carro :). Så idag var alla 4 brudar och körde järnet höhö!. Det blev bandet och styrketräning idag igen och det gick bra :). Halv 1 hade jag möte med Emily vi la till nå mer övningar så nu har jag 10 olika styrke övningar jag ska göra varje gång skööönnnnttt =)=).

Runt 1 tiden for vi från StepIn och jag och Jessica drog på StudiePlus hon hade möte och jag bestämde möte med en på torsdag klockan 2 som ska hjälpa mig att hitta vad jag vill plugga till och vart. Så det blir nog nice!. Fick ta hem ett par kataloger om högskola i Stockholm,Uppsala och Göterborg det är ju dom ställena jag helst skulle kunna tänka mig flytta till!.

Då det var klart for vi på Kebab City och köpte hem en varsin stor sallad och for hem till mig och käkade! Gud så gött det var så jävla hungrig som man var xD.

Annars idag har man nog inte gjort så mycket mera och tänker nog inte göra nå mycket mera heller. Jag säger då bara det tur att jag klev upp tidigt idag så jag kommer i säng och tar mig upp imorgon.
Imorgon väntas också möte på arbetsförmedlingen jaa få se hur det går! Tycker inte hon kan klaga nu iaf!.

Föresten så har jag fått en massa utslag som verkar bara bli mer och mer. Har fulla vänster handled och sedan på båda händerna,bena och jaa lite här och var. Inte kul alls...har ingen aning om vad det kan vara. Inte för att det gör ont bara dom som är vid handleden och fingrarna svider men resten känner jag inte av nåt. Har väl troligtvis kanske blivit allergisk mot något men då är ju frågan vad?!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0