Hockey och hårfärgning!

Idag har man jobbat som vanligt då. Blev klar tidigt idag också slutade kvart i 9!. Hela morgonen kan man ju säga att mitt huve har varit på hög varv tankar hit och dit och urrsshh men men =/. Kallt som tusan är det idag också less man blir.

Idag har jag faktiskt inte tränat höhö Emma ville jag skulle följa med men jag kan ju inte träna varje dag så någon dag vila behöver man ibland än fast man inte vill ;P. Så istället har jag bara varit hemma och degat på fixat lite grejer på förra datorn har ju nu mera 2 datorer inne i mitt rum haha ( datanörd ) ^^.

Ikväll ska jag färga håret wwiiee äntligen! Det ser riktigt fult ut just nu!. Kollade hur mycket pengar jag hade idag och märkte att jag inte hade så lite som jag trodde så då passar jag på att färga håret det behövs alltid!. Så ikväll snart bär det av till Emma som ska hjälpa mig med det och medans ska vi sitta och se på hockey matchen Rögle - MODO väldigt viktig match är det och Modo måste vinnnnnaaaaa!!!!
Jaja!

Imorgon ska man jobba sedan troligtvis en fika på stan med Elenor maha^^. Sen blir det till att fara och träna om jag hinner. Sen möta Jessica,Carro,Maria på stan och fixa drickat till kvällen för då väntas det FEST! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0