Första dagen på jobbet!

Imorse klev man upp halv 6 :O. huvvaligen haha!. Men det gick bra att kliva upp bättre än vad jag trodde att det skulle gå :P. Hela natten har jag i princip nästan vaknat varannan timme. Vaknade först vid 3 och trodde jag hade försovit mig och klev upp och märkte att jag kunde sova 2,5 timme till thank god!. Sedan vaknade jag 4 igen och sedan halv 5. Men halv 6 ringde klockan och då vare bara till att hä upp sig ^^.

Kallt som satan vare imorse också då man gick till Kvantum fy jag och Emma höll på frys ihjäl :P. Väl där så började vi packa upp bröd osv. Det gick bra jag har ju gjort sånt dära förut i nästan 1 år så nog kan jag denna rutin allt haha. Men sen så vare ju krukset med alla papper och grejer. Följsedlar,returliserna,faxa m.m Som jag inte kan än iaf. Förstog väl lite granna men ah haha får hoppas jag lär mig :P. Beställa bröd ska man då ringa och göra varje dag då gäller det ju så klart att liste ut själv hur mycket man tror man behöver dagen efter jaa herregud jag har ingen jävla aning om det. Men bara att gissa sig fram antar jag ^^. Visar sig väl med tiden så.

Efter vi jobbat klart vid 9 drog jag och Emma och tränade :). Jag hade inte tänkt att träna idag egentligen eftersom att jag ska göra det imorgon men det blev så ändå^^.  Tog det ändå lugnt körde på bandet 30 min sen tränade midjan och magen xD. När vi kom dit var klockan typ halv 10 och jag tyckte det kändes som att det var mitt på dagen haha känns som dagarna kommer bli väldigt väldigt långa nu mera:P.

Har typ nyss kommit hem och vräkt i mig det som var kvar från sallade igår mumms :). Ska snart ner till stan igen på möte på arbetsförmedlingen urshaaaaaaaaa!!!. Fan om hon ska hitta nåt att klaga på nu asså då vet jag inte vad jag gör!!!!!.

Ikväll ska jag och grannen fara och hälsa på Carro i hennes nya lägenhet i Husum iaf så det ska bli kul =D

Men men ska ringa nå samtal nu iaf få se om jag skriver nå mer sedan annars hade! =D

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har blive erbjuden att plocka bröd på Willys och Coop..

men jag tackade nej!

2009-02-03 @ 19:24:53
URL: http://juliallundgren.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har blive erbjuden att plocka bröd på Willys och Coop..

men jag tackade nej!

2009-02-03 @ 19:25:45
URL: http://juliallundgren.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har blive erbjuden att plocka bröd på Willys och Coop..

men jag tackade nej!

2009-02-03 @ 19:25:48
URL: http://juliallundgren.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har blive erbjuden att plocka bröd på Willys och Coop..

men jag tackade nej!

2009-02-03 @ 19:27:18
URL: http://juliallundgren.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har blive erbjuden att plocka bröd på Willys och Coop..

men jag tackade nej!

2009-02-03 @ 19:27:47
URL: http://juliallundgren.blogg.se/
Postat av: louise

Hejsan:) kolla in min blogg:) bloggar om mitt liv och massor med film tips:) syns där:)

2009-02-06 @ 23:32:11
URL: http://frommetooyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0