Everything will be okay, right.....?

......Jag hoppas då det iaf =/.

Idag har man jobbat slutade redan klockan halv 9 imorse skönt =). Då blev det bara till att gå hem en snabbis och sedan vidare ner till stan för att träna med Emma :). Blev hård körning idag behövs!. Bandet ett tag först och sedan var vi på ett Core pass...första gången jag var på sånt ;P. Kul var det iaf och nå tog det bra på en!. Lite vingligt på bollen men ramlade aldrig iaf mahah, men jag antar väl att man lär sig det dära också xD. Efter ett 30 min pass körde vi styrketräning ett tag också :).
Sedan blev det stan. Emma köpte nå kläder,men inte jag. Ursh jag börjar bli pank nu igen....jag som nyss hade pengar!. Men det kan ju bero på att av de pengarna jag hade så gatt jag ju betala 800 kr till StepIn och sen nu idag 400 kr till tandläkar saken!. Suck typiskt att man ska få betala sånt då man väl känner sig lite stabil iaf^^. Men jaja får hoppas jag får lön denna månad och inte nästa men det tvivlar jag på. Annars säger jag bara leva snålt från och med nu till slutet av Mars =/. ILLA!. Jaja....annars idag har jag bara varit hemma och slappat trött är man också eller iaf varit!. Slumrade till på sängen i 1 timme för en stund sedan skönt :). Just har snackat med dom på StudiePlus idag igen och bokat nytt möte den 27:de ska jag tillbaka dit igen klockan 12 good!.
Ikväll kommer kanske Zandra över och vi ska se på film om hon orkar det vill säga ^^.

Idag fick jag höra nå riktigt hemskt iaf och jag vet inte vad jag ska säga om det alls trodde det inte var så allvarligt. Säger så hära att nu mår jag inte så jävla bra iaf och det blir bara jobbigare tack vare omständigheterna av allt. Men vad ska man göra? neh jag kan inte göra så mycket bara vänta och se vad som händer antar jag. Säger bara en  sak fuck this shit!!!!!.

På fredag blir det kanske fest och efter det hära jag fick höra idag så vet jag inte om jag kommer dricka nåt överhuvetaget om det nu skulle bli fest. Det får vi se då. Känner mig inte så stabil just nu för att det inte skulle bara sluta illa om jag gjorde det. Men förhoppningsvis känns det lite bättre efter fredagen på dagen och då kanske det går bra!

P.s Ni som känner mig och som jag vet läser min blogg,fråga inte vad det handlar om för jag kan ändå inte berätta något och det pallar jag inte göra heller....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0