Boring!

Igår var det då lördag och det blev en lugn lördag!. Hela helgen har varit rätt lugn.

Jessica och jag drog till Laguna igår hälsade på grannen på jobbet och käkade där ^^. Gatt ju kolla om han gjorde god mat höhö xD. Efter det for vi hem till mig igen såg på Queer as folk sedan for hon hem!. Annars igår gjorde jag inget speciellt var bara hemma och slappade skönt det ibland också :). Låg och kollade på Den gröna milen så jävla bra film men sorlig huvva =/. Sen blev det att man kollade på lite mer Queer as folk så klart ;)

Idag hade jag ställt klockan på 10 men tro på fan att jag sover till 12 ändå jaja!.
Just nu sitter jag och dricker juice mummsi och snart ska jag iväg och träna. Blir till att träna själv idag tråkigt men men känner att jag måste hitta köra schema saken en gång till iaf eftersom att jag har möte imorgon halv 1!.
Ursh mitt id kort går ut idag kul kul not!. Efter jag tränat ska jag iaf gå och köpa en almanacka känner att jag måste ha en av någon anledning haha!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0