Äntligen helg igen :)

Matchen igår var grymt bra och Modo vann med 4-1!. Bästa matchen på hela säsongen lättt och foppa gjorde första målet ohja! Sånt jävla össs det var!. Speciellt då foppa kom ut på isen för första gången och allt folk i hela arenan bara ställde sig upp och applåderade!! =D. Som sagt grymt kul var det och jäkligt bra match! :):)

Så till dagen klev upp och jobbade. Blev klar tidigt redan 09:20. Ringde efter Jessica som låg och sov hemma hos mig och hon fick komma och hämta mig ;). Kom hem och jag la mig och sov till vid 11 var så jäkla trött!. Sedan for vi och tränade!. Efter det blev det stan. Jessica skulle kolla efter party kläder till imorgon men hittade inget^^. Däremot hittade vi ett par jeans båda två =). På Jc av alla affärer där jag aldrig brukar köpa kläder nu förtiden! Men nu så rea på jeans var det som fan och nå fyndade vi iaf. Jag köpte ett par hel svarta jeans som kostade egentligen 1200 kr men fick dom för 300 kr inte dåligt? xD.

Efter stan for vi till Kvantum köpte nå götta och Cola. Jag tog min lördag idag!. Sedan for vi en sväng till Gullänget och hälsade på Jessica brorsa :).
Kom hem vid 5 idag. Sen dess har jag städat mitt rum eftersom att det kommer folk hit imorgon :D:D.

Nu ikväll kom Carro också hit och hon ska sova här inatt vi har håller på att planera morgon dagen nu ikväll nicenice!.

För imorgon blir det party!!!. Maria fyller 20 år och då ska det firas STORT!. Blir först fest här hemma hos mig med nå folk :). Sedan drar vi vidare ner till stan på en rejäl krogrunda blir nog nicenice de =D=D


Nej nu ska jag gå och vara social med Carro vi ska dra igång en film och sedan sova för vi måste upp tidigt imorgon Maria kommer redan vid 10 :O. Sedan måste jag och Carro iväg och fixa några saker mihihi!

SÅ GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0