Ännu mera träning :P

Nu är jag helt slut på kan jag då säga......!

Var på mötet klockan 2 på StudiePlus och det gick bra :). Gjorde en massa olika saker b.la ett intresse test^^. Ska tillbaka dit nästa onsdag klockan 2 igen!. Efter man varit där drog man hem. Sen slappade bara sen iväg och träna klockan 7 med Emma!. Ja det blev träning idag ändå haha men det blev bara spinning för min del =). Har ju som sagt tränat varje dag sen i söndags xD.

Annars ikväll har jag städat rummet,diskat m.m sånt skit göra men som måste göras!.
Nu är jag då helt slut på fyfan det dära spinning passet var då det jobbigast vi vare på. Men nog tar det allt bra på en kan man ju säga^^. Så nu är jag helt utpumpad och ska snart bege mig till sängen. Lyckades iaf hålla mig vaken hela dagen brabra!.

Imorgon blir det jobba och sedan fara på Schlager spinning med Carro klockan 12 haha sedan styrke :)

Nu nå annat sedan sova Nattinatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0