Musik på högsta volym!!!!

Nu jäklar är man taggad inför torsdag!!!! :D:D:D

Sitter här med hög musik på då blir man alltid på bra humör säg! ;)

Spanska var det i hela 6 timmar idag. Spanska är kul, men såååå drygt då man har det en hel dag!. Snacka om hjärn död efteråt!.

Jaja...efter skolan mötte jag upp Carro,Björn och Niklas försökte hitta nå vita braller till mig men det gick ju som det gick med den saken suck!. Får kolla vidare imorgon men jag har ju iaf ett nödläge om man inte skulle hitta något tur de!. Inte har jag provat tröjern jag ska ha heller än hahah men vi får hoppas dom sitter bra iaf xD.

Kom hem städade skit kul...sedan laddat ner en massa låtar som jag nu ska proppa in i ipoden så man har något att lyssna på på vägen ner och tagga sedan på vägen hem då det är som drygast =P.


Och MODO som tog 3 poäng mot HV71 ikväll 1-4 fyfan va nice! det behövde vi!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0