Monday Bar Lucia Cruise 2009!

Ja då var man hemma i Övikan igen då. Eller kom hem i söndags^^. Men har inte haft tid till att blogga något förnst nu.

Som sagt Monday bar var det i torsdags ;).

Klev upp 04:00 på morgon, gick faktiskt bra men man hade väl sådan adrenalin i sig då haha!. Mötte Carro, Björn, Kicki hennes bf och Lenny nere på busstationen så åkte vi med 06:10 bussen ner till Sundsvall!.

Väl framme skulle vi leta åt tåg stationen haha tog ett tag men tillslut kom vi rätt iaf :). Tåget avgick vid 10 tiden och så fort vi satte oss på tåget började nästan vi alla bli åksjuka jag var en av dom. Euuwwhh!. Mådde piss sämst mådde nog Carro. Fick iaf 1 timmas sömn så kändes lite bättre senare.

Kom fram till Stockholm halv 2. Då gick vi och lämnade av oss alla väskorna min vägde ca 100 kg^^. Inte för att jag hade mycket kläder med mig men alkoholen som sagt!. Fick dessutom ett fett blå märke på vaden senare efter väskan myyss!. Iaf vi tog oss en titt inne på stan t.ex gamla stan ( vägga ). Vi hittade en pepparkaks utställning mitt i allt haha!. Sedan gick vi in på nå coola kläd affärer att man inte är riiiikkk!! Säger jag bara!. Jaja. Vilsade bort oss gjorde vi också :P

Blev käk på Burger King sedan rusade vi iväg till båten!. Vi som trodde vi var sena dit så vi halv sprang väl…men nej då inte det!. Vi gick väl fel ca 4 gånger och stog i fel kö och allt va det var hahaha! Men tillslut hamnade vi rätt och näst längst fram i kön kom vi! Tur det för det blev såå jävla mycket folk senare jisses!. Sprätte första ölen där gjorde vi så det var väl där allt började ;).

Vid 7 tiden klev vi på båten och installerade oss!. Sedan blev det till att hoppa in i duschen och fixa frilla, kläa och sminket tog väl längst tid! Men gösse se nöjd jag blev Kicki gjorde det nice som fan! ;).
Efter alla var klara och hinkat i sig några liter öl,gin, vin, sprit allt va det var så begav vi oss för att utforska fartyget!. Liknade faktiskt väldigt mycket Baltic queen som jag åkte i våras! Fast i miniatyr typ haha!. Blev en hel del dansande med jävligt bra musik och trevligt folk, en del i hytten också för påfyllning så klart haha! Helt wonderful kväll blev det!.

Som vanligt var jag uppe längst förvånad? Neh!.haha!. Hade tappat bort alla där ett tag och då jag väl hittade till hytten låg alla och sov utom jag….fick för mig att gå iväg en sväng gick höger vänster och vippppss så hade man vimlat bort sig och hittade inte tillbaka till hytten haha!. Men då kom en pöjk som var utklädd till sjuksköterska ( väldigt passande ) och hjälpte mig till rätt hytt!. Tog mig en picknik inne på toan sedan slumrade man av rätt fort. Fattade inte hur jag pallade vara vaken från 04:00 till runt 05:00-06:00 morgonen efter :O. Men he gick ju bra tydligen! :P

Dagen efter var man halvt segt så klart!. Vaknade av att folk fortfarande festade på som satan söp och dansade osv fattar inte hur dom orkade :S. Men men!. Sov en stund där på dagen, gick runt och kikade på folk, packade osv. Runt 6 tiden på kvällen var vi tillbaka i Stockholm och klev av båten! :).

Sedan drog jag iväg till Jonas och stannade där hela helgen! :).

Men vi hade det verkligen grymt kul på Monday bar det var inte sista gången man for dit kan jag ju lova ;). Kul att göra något annorlunda än samma gamla vanliga folk här i övikan och samma gamla vanliga krogar!. Så det vart riktigt lyckat! Bara invänta tills nästa gång som är om ca 3 månader då! ;)

Bilder kommer senare!^

Kommentarer
Postat av: Jack

Thanks aq

2009-12-18 @ 22:46:08
URL: http://www.dincercam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0