Loooooovvv!

Jah då vare helg igen då! Eller helg det är fan lov så jävla skönt!. Nog för att man har lite plugg att göra ändå men slipper kliva upp 7 på morgonen iaf på några dagarn! :P

I onsdags åkte man till Husum trevligt! ;). Tror kakern uppskattades haha xD.

Igår var man på julbord i Nordmaling med hela klassen det var trevligt och gött! :)
Höll dessutom på att svimå då jag kollade mitt konto jisses det var en vacker syn må jag säga haha!

Idag har man haft sin första tenta då!. Inte det lättaste no way! Får hålla tumma nu! :P
Skönt att ha det bort gjort iaf!. Bara invänta nästa som är första veckan då vi börjar igen!
Herregud snart är man inne på andra terminen i skolan :O sjukt vad tiden går fort!

Jaja svinigt kallt har det varit, tur jag fick skjuts hem idag iaf höll på frys ihjäl!

Imorgon ska jag försöka komma upp tidigt för att gå och handla klart dom 3? sista julklapparna som är kvar! Så allt är gjort! :).

Neh ursh idag är en sådan dag då mitt huvud går på högvarv, oftast helt i onödan men denna gång tror jag faktiskt inte det!. Blir så less på mig själv.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0