Julklappshandling!

Idag mår jag bra mycket bättre, huvudet är avstängt haha!

Klev upp vid 9 imorse :O tänka sig... :). Drog ner till stan vid 12 tiden oh helvetet så mycket folk det var överallt knuffes fick man göre...
Stötte på Pappa och dom på stan också det var ju som lite oväntat om något hahah :D.

Gick runt i någon timme. Nu har man då köpt alla julklappar fasen va nice! Slipper jag tänka på det dära nå mera :). Hoppas alla blir go och glad nu då!. Speciellt en person för det var inte billigt haha! xD.
Kom föresten hem med lite kläder till mig själv KUNDE inte låta bli! ;)

Ikväll har jag försökt slå in alla julklappar det är väl så gött som klart nu förutom 2 st då!

Vad händer mer ikväll då tro? Äre ens lördag känns fan inte som så....få se lär bli bara slappning iaf måste passa på nu då det är lov säg!.

Ny tröja! :)

Byxern! :)

Japp köket är lagomt rörigt just nu :P

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0