Julafton!

Firades i Bjurvattnet hos syrran! :).

Började ve grötn på morgon och sen öppna några julklappar vi alltid får på morgon :). Sen vare bara att börja fixa lite av all julmat så det skulle gå fort att ställa fram senare. Hoppade in i duschen fixade sig och vid 2 tiden kom Johans päron och syster!. Så blev det till att fika en massa kakern :).
Där efter var det dags för Kalle anka. Hälften av oss somnade i soffan hahaha men inte jag inte =P. Efter det körde vi julklappsleken vi alltid kör xD. Jag fick endast bara 1 julklapp som var 1 liten tomte i! ;P.
Började fixa matn och sedan käkade vi en massssaa!. Hunna fick också sig en var sin jultallrik och en varsin julklapp xD. Satte oss vid tv och käkade en massa jul götta som syrran hade gjort!. Sedan var det bara att invänta tomten som kom vid 9 på kvällen =).
En hel hög med julklappa delades ut sedan var det bara att öppen som tog några timmar xD.

Jag fick en massa bra saker till läggan så det var kanoners det ;)

Julklappa

Dvd-Spelare
2 par örhängen och ett halsband
Dvd film
Hudkräm
Götta
Dammsugare
Kastruller
En rosa skurhink och mopp xD
Elvisp
Digital våg
Trottern
Lakan
Kavel
Verktygslåda
Hushållspappers grejs^^
Kökshanddukar
Låda med krokar till tavler osv
Rivjärn
Städdukar
Lila duk
Vin öppnare
Pyjamas
Ugnsformar
Bestik
Armband
Pengar
Filt
Kokböcker
Knivar
Sockar
Knä strumpor
Plast skålar
Tvättkorg
och en massa grejer till badrummet och köket som jag inte orkar rabbel upp!

Men det var nog det mesta och jag är nöjder! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0